poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Liese, Prettia - Royal Brown

Henna szybko wypłukała się z moich włosów, ale pozostawiła bordowy odcień, którego nie mogłam znieść. Zamówiłam więc po raz trzeci Liese w kolorze Royal Chocolate. To nie pomyłka w tytule. :) Bo po tym jak farba doszła w ekspresowym tempie (w tydzień) i otworzyłam paczkę, moim oczom ukazał się inny kolor - Royal Brown. Sprzedawca najzwyczajniej w świecie się pomylił. 



Byłam zrozpaczona, bo wydałam 50zł i zwrot nie wchodził w grę. Chyba bym zbankrutowała, a i czasu byłoby mi szkoda na załatwianie tej sprawy. Poza tym w pełni rozumiem, że można się pomylić między Royal Chocolate a Royal Brown.

Poważnie zastanawiałam się nad tym, czy farby by nie sprzedać. Pomyślałam jednak, że zaszaleję, bo zawsze chciałam mieć ładny, jasny brąz. :)



Poziom jasności Royal Brown to zaledwie 2/5 i właśnie to mnie przekonało. Przecież nie mogło wyjść aż tak źle... :D

Zaraz po farbowaniu:



Jestem zadowolona z efektu. Powiedziałabym, że kolor wyszedł bardzo ciemny i niezupełnie odpowiada temu na opakowaniu, ale jednak ma z nim coś wspólnego. :D Jeśli chodzi o japońskie farby to mogę zaufać producentowi w 100% co do koloru. Jeśli nie wyjdzie taki jak na obrazku, to jednak na pewno wyjdzie podobny. Myślę, że nie czeka nas niespodzianka w stylu "kupujemy brąz i wychodzi czarny" albo "kupujemy czekoladę i wychodzi bordo/mahoń z fioletowymi refleksami". Pod tym względem mogę porównać europejskie farby do jajka niespodzianki...

Na drugi dzień:


W naturalnym świetle kolor bardziej odpowiada temu z opakowania. :D

Na koniec spójrzcie na rozbieżność pomiędzy kolorem w cieniu:



A tym w pełnym słońcu:


Jestem ciekawa jak kolor będzie wyglądał w miarę wypłukiwania się. :) 

Na koniec dodam, że wypadanie włosów po farbowaniu mieści się w normie. Liese zmieniło opakowania swoich farb i zastanawiam się co dodali do składu, bo podczas spłukiwania moje włosy bez żadnej odżywki były cudowne w dotyku, śliskie i miękkie. :D

2 komentarze:

  1. Jaki piękny kolor.Muszę rozejrzeć się w ich palecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest normalnie do kupienia u nas, czy trzeba kombinować?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...