niedziela, 13 lipca 2014

Nectar of Nature, Szampon nawilżający

Dałam się nabrać jak mała dziewczynka.
W supermarkecie czas mnie naglił, potrzebowałam jeszcze tylko jakiegoś szamponu. Obok Barwy stały szampony Nectar of Nature i chwyciłam ten z napisem "mango and nut butter". Wstyd się przyznać, ale ich desing przypominał mi ten od Yves Rocher. A poza tym i to i to z Francji...
W domu po przejrzeniu składu okazało się, że to najgorzej wydane 4zł w moim życiu.


Cena i wydajność
Całe 4zł. Nie wiem jakim cudem zużyłam 2/3 butelki, ale w końcu straciłam cierpliwość i resztę wywaliłam. Nie wiem ile tego używałam. W sumie nie chcę wiedzieć...

Zapach
Śmierdzi alkoholem.

Działanie
Jego jedyną zaletą jest dobre zmywanie olei. Aż za dobre, bo po paru tygodniach mój skalp zaczął swędzieć, a końcówki bardzo się przesuszyły. W związku ze swędzącym skalpem o świeżości włosów na drugi dzień mogłam zapomnieć, zresztą już pod wieczór były przetłuszczone.
Na nalepce szamponu widnieje napis "with mango and nut butter". Gdzie to mango i masło w składzie? :( Jeśli wszystko po parfumie jest w tak śladowej ilości, że prawie tego nie ma... to znaczy, że szampon składa się tylko z 5 głównych składników. Dodam, że żaden z nich nie jest mango ani masłem. Występują one hen daleko po parfumie, pod koniec składu

Czuję się oszukana przez producenta. Z drugiej strony to ja chwyciłam nieznany szampon i nawet się mu nie przyjrzałam. Mam nauczkę na przyszłość. ^^"

Skład: 

7 komentarzy:

  1. Lepiej wtopić tak 4zł niż 180 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno. :D Niska cena jest jedynym plusem tego szamponu.

      Usuń
    2. ... a ja poszykuję tego szamponu. Miałam po myciu piękne lśniące włosy.

      Usuń
  2. Mialam z tej firmy odzywke.. i byla baaardzo srednia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze myślałam, żeby trzymać się z daleka od tych produktów... ^^"

      Usuń
  3. ja mam wersje do wlosow farbowanych i jako szampon do oczyszczania sprawdza sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zraziłam szamponem "nawilżającym", że nie mam zamiaru próbować kolejnych. Ale cieszę się, że Tobie służy inna wersja. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...