poniedziałek, 3 marca 2014

Aktualizacja włosów: luty

Włosy sobie rosną i nie zamierzam ich na razie podcinać. Marzy mi się za to farbowanie trwałą farbą (henna zbyt szybko się wypłukuje i nie ma po niej śladu). Miesiąc temu zamówiłam Liese Bubble Hair Color i do teraz nie doszła, a idzie z Japonii. Nie mam pojęcia, czy to wina urzędu celnego, czy czego... ale to moja druga paczka z ebaya (pierwsza szła dwa miesiące) i w ogóle nie jestem zadowolona z takiej formy robienia zakupów.
Po latach farbowania na ciepłe brązy bardzo podoba mi się mój naturalny kolor włosów, ale mam tyle siwych, że jestem zmuszona machnąć włosy jakąś trwałą farbą. :< Na zdjęciu widać rudy kolor po Castingu w odcieniu ognistej czekolady (co mnie podkusiło, żeby farbować na taki kolor .___.) i moje naturalne włosy.

Nie pamiętam, czego dokładnie używałam w ciągu ostatniego miesiąca. Na pewno były to kosmetyki rosyjskie (szampony, balsamy, maseczki), ponadto miałam krótkie epizody z jakimiś innymi produktami dostępnymi w pierwszej lepszej drogerii, ale nie było szału.

Jedyna nowość w mojej pielęgnacji to olejek Green Pharmacy z rozmarynem, który cudownie ukoił moją skórę głowy i zahamował wypadanie. :) 

5 komentarzy:

  1. Liese Bubble Hair Color co to jest za farba ?gdzie moge p[oczytac cos wiecej na jej temat ?dlaczego akurat ta ?piekne wlosy do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To japońska farba, a ja lubię takie azjatyckie kosmetyki. :D Poza tym skusił mnie opis koloru Elegant Ash - ciemny brąz w chłodnej tonacji, którego nie mogłam znaleźć wśród polskich farb. Parę dziewczyn napisało recenzję po polsku, a tych po angielsku jest już naprawdę baaaardzo dużo. :)

      PS. Wyżaliłam się, że farba długo idzie, a pół godziny po opublikowaniu posta zawitał do mnie listonosz i właśnie siedzę z pianką na głowie. :> Recenzja pojawi się lada dzień.

      Usuń
  2. Pierwsze słyszę o takiej farbie, ale widzę, że niełatwą ją dostać, skoro już długo do Ciebie dociera..:p Włosy cudowne, świetny kolor naturalny bardziej przy skórze głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LBA :) Więcej informacji na moim blogu
    http://pastelovewlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zdrowo wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...