wtorek, 4 marca 2014

Liese, Bubble Hair Color - Elegant Ash

Miesiąc temu stwierdziłam, że muszę zrobić coś z siwymi włosami i kliknęłam na Ebayu japońską farbę do włosów. Początkowo nie mogłam się zdecydować, ponieważ miałam na oku Color&Soin i parę innych dostępnych od ręki koloryzacji... Jednak obietnica chłodnego brązu z Japonii wygrała. :)

Jest to trwała farba do włosów. W swojej ofercie ma dużo ślicznych kolorów, aż chciałabym wszystkie wypróbować :D  Po odcienie i resztę informacji zapraszam Was na stronę producentaGdybyście były zainteresowane to miejcie na uwadze, że kolory, które wyglądają na intensywne, w rzeczywistości wychodzą bardzo naturalnie. Mój, Elegant Ash, wyszedł dokładnie taki jak na opakowaniu i jestem po prostu zachwycona (i w szoku). :D

Koszt takiej farby to około 40-50zł na Ebayu. Na Allegro albo w polskich sklepach internetowych cena dochodzi nawet do 100zł, jeśli nie więcej. Na paczkę z Japonii czekałam miesiąc. Oczekiwanie i niepewność, czy produkt w ogóle dojdzie potrafią być dobijające. Z drugiej strony na farbę do włosów na pewno nie wydałabym 100zł. Tak źle i tak niedobrze, ale mimo wszystko Ebay wydaje się być lepszym (tańszym) rozwiązaniem. 

Instrukcja dołączona do farby była tylko w języku japońskim, więc musiałam posiłkować się tym filmikiem:




W pudełku znajdziemy rękawiczki (nie byle jakie foliowe, jak w polskich farbach, które już na początku się rwą, ale gumowe i wytrzymałe) i odżywkę. Poza tym większą buteleczkę z przezroczystym płynem i mniejszą z kolorem, do tego pompkę. 


Przed przystąpieniem do farbowania Bubble Hair Color musi postać godzinkę w temperaturze pokojowej (20-30 stopni). Następnie wystarczy przelać kolor do większej butelki, zakręcić i delikatnie przekręcać poziom-pion 5 razy. Bardzo ważne jest, aby nie wstrząsać energicznie butelką. Powolutku i ostrożnie. :) 


Nakładanie jest dziecinnie proste. Wystarczy ścisnąć butelkę i wylatuje pianka. Postąpiłam jak na filmiku, czyli zaczęłam od przedziałka, potem nałożyłam farbę na długość i na tył. Na początku włosy chłonęły farbę i byłam przekonana, że jej nie wystarczy, ale w końcu pianka zaczęła zostawać na ich powierzchni. Kiedy zaczęłam masować włosy, wytworzyło się baaaardzo dużo piany, a więc wszystko wyglądało jak powinno. :D Mogłabym mieć włosy 2x dłuższe, a farby i tak by wystarczyło. :) Było mi jej szkoda, a więc "na siłę" wycisnęłam wszystko, żeby nic się nie zmarnowało. Jedyny minus to okropny zapach amoniaku. Nie polecam bawić się w farbowanie w zamkniętym pomieszczeniu.



Na pierwszy raz trzymałam ją około 20min. W trakcie farba bardzo pociemniała, zrobiła się czarna, a ja byłam pełna złych przeczuć. Okazało się, że niepotrzebnie, bo po spłukaniu i wyschnięciu moje kłaki przybrały kolor chłodnego brązu. Czyli tak jak chciałam. :)

Podczas spłukiwania włosy były sztywne. Dołączona do zestawu odżywka sprawiła, że powróciła ich elastyczność i miękkość, a ogólny stan nie pogorszył się. Jestem po prostu wniebowzięta; efekt jest cudowny, kolor jest boski. Czego chcieć więcej? :D Mam nadzieję, że z trwałości również będę zadowolona. Aha - i najważniejsze: wszystkie siwe włosy zostały pokryte! 

Gdzieś w internecie wyczytałam, że farba ta nie łapie włosów już farbowanych ani pohennowanych. Ostatni raz malowałam włosy farbą drogeryjną w maju - idealnie chwyciła i zakryła rudo-brązowe końce. Ostatnią hennę robiłam pod koniec grudnia i z tym również nie było problemu.

Na koniec kolor w pełnej krasie. :)


Nie lubię Ebaya, ale coś mi się wydaje, że co 3 miesiące będę kupowała przez niego Bubble Hair Color. ;)

7 komentarzy:

  1. czy wypadaly wlosy po zmyciu farby? kolor wyszedl slicznosciowo a Ty masz sliczne wlosy gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Powinnam była o tym wspomnieć: włosów przy spłukiwaniu wypadło mi tyle ile normalnie. Zdziwiłam się, bo to inwazyjna i chemiczna farba, ale jest okej, nawet przy drugim myciu. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor Ci wyszedł :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mozesz dac znac jak farba sie trzyma wraz z zalaczynymi fotkami ?ciekawa jestem trwalosci bo narprawde farba kusi i jeszcze jedno czy czy farba zmywa sie inaczej z siwych inaczej z naturalnych wlosow ? piekne wloski naprawde !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać za parę tygodni, bo farbowałam dopiero przedwczoraj i trudno cokolwiek mi powiedzieć na ten temat. :)

      Usuń
  4. Nie widze sensu kupowania farb do włosów na ebayu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...