niedziela, 30 marca 2014

Ziaja, Masło kakaowe - kremowa odżywka wygładzająca

Cena i wydajność
Koszt takiej odżywki to około 5zł, a więc jest ona na każdą kieszeń. Szkoda tylko, że jest tak mało wydajna. :< Butelka o pojemności 200ml starczyła mi na 1,5 tygodnia. Nigdy nie zdarzyła mi się sytuacja, gdzie w tak ekspresowym tempie zużyłam odżywkę. Przyznaję, że nakładałam jej na włosy dużo, ponieważ  bardzo rzadka (rzadsza od maseczek Babci Agafii!) konsystencja uniemożliwiała mi pokrycie włosów na całej długości. Była tak wodnista, że nie byłam pewna, czy dobrze ją wsmarowałam, więc po prostu nakładałam jej zdecydowanie więcej.

Opakowanie
Nie można podejrzeć ile produktu ubyło, szkoda. :< Zdziwiłam się bardzo kiedy niespodziewanie zdenkowałam tę odżywkę. Przeszkadza mi też to, że nie mogę postawić butelki do góry nogami. To znaczy - mogę, ale kiedy czymś ją podeprę, ale wówczas często się przewraca, gdy sięgam po inny kosmetyk stojący obok. Korek jest odrobinę wypukły, to przez to.

Działanie
Piękny kakaowy zapach, który nie utrzymuje się jednak na włosach. Dla jednych może to być wada, ale drugich zaleta. Jeśli chodzi o mnie, nie przywiązuję do tego większej wagi. Podoba mi się to, że mycie i odżywianie włosów było przy tej odżywce przyjemnością dzięki wspaniałemu zapachowi. :)
Odżywka sprawia, że włosy stają się wygładzone i ujarzmione. Najnowsza ich partia z czasów włosomaniactwa jest przyzwoicie nawilżona. Stara, która wiele przeszła, niestety pozostaje sucha i poza wygładzeniem nie ma co liczyć na jakiekolwiek nawilżenie. Po zaaplikowaniu jedwabiu włosy prezentują się bardzo ładnie i zdrowo. 

Jako odżywka do codziennego stosowania Ziaja kakaowa bardzo mi się spodobała. :) Nie można w jej wypadku liczyć na nawilżenie zniszczonych i suchych włosów (od tego są maseczki), ale potrafi je wygładzić i sprawić, że będą zdyscyplinowane. Trochę odżywki bez spłukiwania i jedwabiu, a naszym włosom niczego już nie będzie brakować. ;)

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquaternium- 10, Theobroma Cacao (Cacoa) Seed Butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Citric Acid.

2 komentarze:

  1. Wydajność jest wręcz śmieszna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok wodnistej konsystencji. Ale efekt na włosach fajny. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...