piątek, 4 lipca 2014

Maska ruska bania jajeczno-śmietanowa

Do tej pory dziwiłam się kiedy czytałam recenzję, a tam "maska nie działa! nic nie robi z moimi włosami". Jak maska może nie zadziałać? Ani na plus ani na minus? Dziwiłam się aż sama nie trafiłam na taką maseczkę... :)


Cena i wydajność
13,90zł w promocji za 400ml. Wystarczyła mi na 5 aplikacji i jak na mnie jest to standardowa ilość.

Opakowanie
Plastikowany słoiczek wygląda jak domowe konfitury i na tym kończą się jego zalety. Wydobywanie z niego maski nie należy do łatwych ani przyjemnych czynności. Pod koniec opakowania trzeba posiłkować się dużą łyżką stołową, żeby wydobyć resztki. Zapomniałam zrobić zdjęcia całego produktu, więc muszę umieścić takie z internetu, żebyście zobaczyły o czym mówię - przez bardzo wąski wylot słoika nie przeciśnie się nawet drobna rączka.

Źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59499

Swoją drogą produkt na zdjęciu prezentuje się gigantycznie, a w rzeczywistości jest to bardzo małe opakowanie. 

Działanie
Jeśli maska nic nie robiła pozostało mi ją tuningować, a było to moje pierwsze tuningowanie kosmetyku. Dodałam do niej dwie łyżki mąki ziemniaczanej, trochę odżywki Planeta Organica z olejem z rokitnika i dwie kropelki żelu 1% kwasu hialuronowego. 



Uzyskałam efekt super nawilżonych i gładkich włosów. Myślę, że dużą zasługę miała w tym odżywka Planeta Organica, którą mogę śmiało porównać do naszego polskiego Seboradinu regenerującego. :) Jest obłędna i niebawem coś o niej naskrobię, ponieważ wczoraj ją wykończyłam.

Na pewno nie kupię ponownie tej maseczki. Ani innych jej rodzajów. Jeśli chodzi o przepisy babci Agafii to pozostanę przy maseczkach w szerokich słoiczkach o regularnych kształtach (drożdżowa, jajeczna).

Miałyście do czynienia z ruską banią? :)

Skład: woda pitna, środki powierzchniowo czynne, alkohol tluszczowy, emulgator, kwas cytrynowy, kompozycja zapachowa, kathon, aktywne składniki: żółtko jajka, śmietana.

5 komentarzy:

  1. Co robi mąka ziemniaczana?
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Aniu, posty, które są starsze niż 3 dni posiadają moderację komentarzy, żebym żadnego nie przegapiła i mogła na każdy odpisać. :)

      Na moich włosach skrobia działa jak super odżywka z silikonami - są śliskie, gładkie i lśniące. O ile silikony potrafią obciążyć włosy, to w przypadku mąki ziemniaczanej nie zauważyłam takiego efektu. Efekt jak po silikonach bez obciążenia. Bardzo fajna sprawa. :)

      Usuń
  2. Co robi mąka

    OdpowiedzUsuń
  3. Do czego jest w tym mąka?
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje komentarze się chyba nie wyświeflają..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...