czwartek, 3 lipca 2014

Aktualizacja włosów: czerwiec

Samodzielnie podcięłam włosy o 3cm i muszę powiedzieć, że efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Rozdzieliłam włosy na pół, przerzuciłam do przodu i dwie części związałam pod brodą w kucyka. Wystarczyło prosto ciachnąć i cieszyć się fryzurą w kształcie delikatnego U. :) 

Wypadanie na ten miesiąc mieści się w normie. Nie narzekam, bo dostrzegam sporo baby hair na przedziałku. Jedyne co rzuca się w oczy to odrost po farbowaniu Liese i nowe siwe włosy - mój tata szybko osiwiał, myślę, że i mnie to czeka, nie wiem co robić. ;<



Minęły dwa miesiące od ostatniego farbowania i niestety ten okropny Casting nadal przebija się przez wszystkie henny i farby. Pozostaje mi cierpliwie czekać aż będę mogła ciachnąć wszystkie włosy, które zdewastował. Poza tym muszę zmienić zdanie i powiedzieć, że Liese jednak nie chwyta poprzednio użytych farb. Z początku daje jednolity efekt, ale wraz z wypłukiwaniem się koloru stara farba zaczyna przebijać - w moim przypadku po dwóch miesiącach. Z jednej strony kusi mnie wypróbowanie innego koloru, z drugiej mam już na oku głęboki brąz z Syossa, który podpatrzyłam na blogu Anwen. :)

Czy któraś z Was miała do czynienia z farbami Syossa?

6 komentarzy:

  1. Chciałabym dowiedzieć się więcej o Twojej pieęgnacji i kosmetykach ktorych używasz.
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki, działają na moje włosy najlepiej. :) Poza tym staram się olejować skalp i włosy na całości 3 razy w tygodniu - tutaj jestem wierna olejkowi Khadi na porost włosów i nie rozstaję się z nim od półtora roku. Raz na tydzień nakładam na co najmniej 30min maseczkę pod czepek, który przez parę minut podgrzewam suszarką, żeby składniki aktywne mogły lepiej wniknąć w głąb włosa. Wbrew pozorom silikony nie są takie złe i jako jedyny tego rodzaju produkt stosuję serum z Mariona, które zawiera tylko lekkie silikony zmywalne wodą (oczywiście w celu zabezpieczenia końcówek).

      Mam nadzieję, że pomogłam. :)

      Usuń
  2. Też planuję cięcie na U. Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...