piątek, 11 października 2013

Yves Rocher, Jedwabisty szampon odżywczy

"Szampon wzbogacony jest o mleczko z owsa o właściwościach odżywiających i łagodzących. Produkt sprawia, że  włosy są miekkie, odżywione i jedwabiste."

Źródło: www.yves-rocher.pl

Producent oferuje nam 300ml szamponu za około 10zł. Jest to znośna cena, zwłaszcza, że szampony 600ml od babci Agafii kosztują plus/minus 20zł. Oba produkty są reklamowane jako naturalne, itd., a więc myślę, że cena jest całkiem w porządku. Jestem w stanie wydać te kilkadziesiąt złotych na ponad pół litra rosyjskiego szamponu i od czasu do czasu mogę sobie kupić połowę tego za połowę ceny, jak w przypadku Yves Rocher. Wychodzi przecież na to samo. :)

Zapach jest przyjemny dla nosa. Nienachalny, delikatny i... hmm, roślinny? ;D Spodobał mi się i przez to przyjemnie się ten szampon używało. Starczył mi na ponad miesiąc codziennego używania. Jak na mnie jest to standardowa wydajność.

Dobrze zmywa oleje i sebum, a także nie podrażnia skóry głowy. Jest reklamowany jak produkt naturalny, wolny od parabenów i SLS. Ma za to ASL, które jest minimalne delikatniejsze (uświadomiły mnie o tym Czytelniczki, dziękuję :)). Włosy po umyciu nie są tak szorstkie, jak po zastasowaniu Barwy, ale odżywka jest konieczna. Wyznaję zasadę, że szampon nie jest w stanie odżywić nam włosów, on ma je po prostu oczyścić z tłuszczu i z brudu. ;) Myślę, że dobrze sprawdziłby się na jakimś wyjeździe. Nie jest produktem agresywnym, myje raczej łagodnie i nie plącze włosów. Jeśli czułabym się bardzo ograniczona przez bagaż i musiała ograniczyć ilość kosmetyków do minimum, zabrałabym właśnie ten szampon. Parę razy mogłabym obejść się bez odżywki i włosom nie stałaby się krzywda. :)

5 komentarzy:

  1. yves rocher ma chyba same dobre produkty ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do twarzy są beznadziejne. :( A odżywki do włosów takie sobie.

      Usuń
  2. Yves Rocher jest wszędzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie szampony z Yves Rocher, bo jak na razie mam tylko odżywkę z tej firmy i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywałam tego szampony, ale cena trochę mnie odstrasza :) Też skłąd jakoś specjalnie mnie nie kusi, więc chyba bliżej się z nim nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...