czwartek, 3 października 2013

Jantar po trzech tygodniach

Nie sądziłam, że po dwóch dniach nowego roku akademickiego będę taka padnięta... a jednak. Kawa znowu poszła w ruch w dużych ilościach, ale moje włosowe problemy to prawdopodobnie sprawka złego odżywiania, czy raczej - braku jedzenia. Trudno mi przez to ocenić Jantar. Pewne jest to, że mam poważne problemy w organiźmie, braki witamin, minerałów, może nawet wszystkiego.

Mimo to jestem zadowolona z Jantaru, który sumiennie wcierałam w skórę głowy zawsze z rana po umyciu włosów. :) Największym plusem jest to, że przyspieszył porost. Nie stosowałam go w tym celu, ale przyrost dwóch centymetrów w ciągu trzech tygodni jest bardzo mile widziany. :)

Kolejnym plusem jest to, że Jantar pozbył się z mojej głowy wszystkich ropnych krostek. Przez ostatnie pół roku cierpiałam na istny wysyp takich zmian skórnych przez zapchanie skalpu olejkiem Sesa. Jantar uporał się z krostami, ukoił je, wysuszył i problem na szczęście zniknął. Chciałoby się powiedzieć - w końcu! :D Podejrzewam, że alkohol w składzie zadziałał odkażająco, co bardzo pomogło w pozbyciu się krostek. Jantar nie podrażnił jednak mojego skalpu, a wręcz przeciwnie - przez pierwszy tydzień zmniejszył przetłuszczanie się skóry głowy. Następnie wszystko wróciło do normy, ale skóra głowy pozostała wolna od krostek. :)

Włosy jak wypadały, tak wypadają. Tutaj Jantar się nie spisał, ale tak jak wspomniałam na samym początku, może być to spowodowane moją fatalną dietą. Od paru dni bardzo intensywnie jem, żeby nabrać parę kg i odżywić włosy od środka. Od poniedziałku zamierzam zużyć 2/3 Jantaru, które mi zostały. Mimo dużego przyrostu nie wrócę do niego, ponieważ szukam środka, który pomoże uporać mi się z wypadaniem. To jest mój priorytet. Może zakręcę się wokół Jantaru, kiedy ogarnę wypadanie i będzie zlaeżało mi wówczas tylko na długości włosów... ;)

9 komentarzy:

  1. polecam wodę brzozową, właśnie dodałam na ten temat post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Starczył mi na niecały miesiąc i efekty był raczej... średnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się jakiegoś cudu w związku z wypadaniem, ale niestety :(

      Usuń
  3. ma mega niewygodną butelke co mnie strasznie wkurza, na tyle, że nie mam ochoty go stosować :D ale moja włosomaniacka ciekawość oczywiście kazała mi wytrwać do końca i też jestem po kuracji ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sobie zachowałam buteleczkę, żeby trzymać w niej coś innego. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...