piątek, 30 sierpnia 2013

Henna Khadi - Ciemny brąz + 1/3 orzechowego brązu

Zacznę dosyć niepochlebnie od minusa - henna na moich włosach wypłukuje się bardzo szybko. Może jest to wina moich wysokoporowatych włosów, a może tego, że jestem zmuszona myć codziennie skórę głowy szmaponem z slsem... nie mam pojęcia. Mam sporo siwych włosów (stres? uwarunkowanie genetyczne?) i już po dwóch tygodniach z powrotem mam pełno srebrnych niteczek. Dobrze, że henna nie niszczy włosów, a wręcz przeciwnie - sprawia, że są mocniejsze, bardziej lśniące i wizualnie jest ich więcej. Szkoda tylko, że kolor tak szybko się wypłukuje, bo jeśli mam co miesiąc farbować włosy za 30zł, to jest to trochę droga inwestycja. ;)

Kolor wyszedł po prostu cudowny, ciemny, głęboki, ale - co niesamowicie mi się podoba - to nadal brąz. :) Wydaje mi się, że przez dorzucenie orzecha odcień nie wyszedł chłodny, ale delikatnie się ocieplił. Dzięki temu pozbyłam się miedzianych refleksów z jasnego brązu i uzyskałam ładną, ciemną czekoladę.

Po lewej jasny brąz, a po prawej ciemny + orzech.

A jednak włosy trochę urosły. :D Ostatnio myślałam, że stanęły w miejscu, ale na szczęście coś tam się z nimi dzieje. Zawzięcie schodzę też z grzywki, tylko tak mnie denerwuje, że mam ochotę znowu coś z nią zrobić. Z drugiej strony szkoda mi ponad pół roku zapuszczania. :<

Zdjęcie w cieniu nieco lepiej oddaje prawdziwy kolor włosów, chociaż to też nie do końca to. Niestety zdjęcie telefonem nieco go przekłamuje.



Za jakiś czas mam ochotę spróbować z samym ciemnym brązem. Jestem niesamowicie ciekawa, czy odcień faktycznie wyjdzie w chłodnej tonacji. Zastanawiam się też, czy przetrzymanie henny dłużej niż dwie godziny sprawi, że kolor będzie utrzymywał się dłużej... Albo dorzucenie do mieszanki czarnej herbaty. Byle nie wyszedł czarny, bo nie czuję się w nim za dobrze. :D

5 komentarzy:

  1. Nie mogę wyjść z podziwu dla połysku twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze to zasługa słońca, ale z połyskiem jest coraz lepiej dzięki olejowaniu. :)

      Usuń
  2. też chciałabym wyprubować hennę ale nadal się wacham ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się wahać. To cudowna sprawa :D

      Usuń
  3. Jeżu święty, jak włosy mogą się tak błszczeć! Jak w reklamie...:D Co Ty w nimi robisz?! Heh,no niesamowite są.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...