czwartek, 15 sierpnia 2013

Krem BB - Mizon, Snail Repair

Zawiera 45% śluzu ślimaka i wspomaga regenerację skóry. Działa przeciwstarzeniowo dzięki zawartości kwasu hialuronowego, wyrównuje koloryt, nadaje skórze gładkość... chyba jak każdy bebik z Azji. :) 

Muszę przyznać, że Mizon jest bardzo wymagającym kosmetykiem. Nieco się wykosztowałam na pełnowymiarowe opakowanie i byłam przerażona, kiedy użyłam go po raz pierwszy na oczyszczoną twarz. Podkreślił wszystkie suche skórki (nie miałam pojęcia, że aż tyle ich jest ^^") i pozostawił na skórze jasne smugi. Byłam załamana, bo cenowo do najtańszych BB nie należy, ale przynajmniej mam nauczkę na przyszłość, żeby zamawiać próbki i testować, testować, testować... ;)

Załamana na drugi dzień postanowiłam nałożyć krem nawilżający i dopiero wtedy Mizon. Odczułam ogromną ulgę, kiedy rozprowadził się bardzo ładnie i faktycznie wyrównał koloryt. :D Niestety jeden problem wciąż pozostał - ten BB jest dla mnie zdecydowanie za jasny. Kupiłam go w okresie wakacyjnym, a więc moja cera zdążyła się już opalić. Mam cichą nadzieję, że jesienią Mizon będzie na mnie lepiej leżał. Póki co używam go na zmianę z innymi bebikami i staram się jakoś stopniować jego ilość, żeby moja twarz wyglądała naturalnie i zdrowo. ^^" Mimo wszystko nie jest z nim chyba aż tak źle, skoro TŻ tylko raz stwierdził, że wyglądam straaaaasznie blado. ;)



Mizon ma bardzo jasny kolor o beżowym odcieniu. Trudno wypowiedzieć mi się na temat krycia... Staram się nakładać bardzo cienką warstwę, aby nie przesadzić. Plusem jest na pewno to, że i ten BB mnie nie zapchał. :) Pachnie standardowo, jak podkład, ma delikatny kremowy zapach - dla mnie ledwo wyczuwalny. Co do regeneracji skóry, nie zauważyłam nic nowego, ani poprawy, ani pogorszenia stanu cery. 

Ot, taki bielutki kremik... ;)

1 komentarz:

  1. Zachęciłaś mnie do jego kupna, bo ja właśnie bledziuch jestem. Tylko że właśnie nie wiem skąd by go tu zamówić... Pamiętasz może gdzie go kupowałaś? Albo gdzie mozna zamówić próbki?
    Byłabym wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...