piątek, 9 sierpnia 2013

Seboradin, Balsam regenerujący

Źródło:
www.seboradin.pl

"Zawiera korzeń żeń-szenia, który pobudza włosy do odrostu, odżywia, energizuje, dotlenia skórę głowy i włosy. Działa regenerująco i tonizująco. Ekstrakt z czarnej rzodkwi wzmacnia włosy, stymuluje je do wzrostu, zapobiega wypadaniu, łamaniu się włosów. Witaminy, mikroelementy, olejek rycynowy, olej jojoba pielęgnują, odżywiają, nawilżają, nadają gładkość, połysk na całej długości włosów. Balsam ułatwia rozczesywanie włosów. Stosowany systematycznie przez okres min. 2-3 tyg. sprawia, że włosy są zregenerowane, odżywione, nawilżone, lśniące i miękkie. Odzyskują zdrowie i piękny wygląd. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych."

Mój ukochany balsam, dzięki któremu mam zapewniony good hair day. ;) Uwielbiam używać go na co dzień, świetnie ujarzmia moje baby hair i malutkie włoski na linii czoła i przy lewym zakolu, gdzie mam niesforny wicherek i przedziałek. Producent zaleca trzymać go na włosach 3-5 min., ale czasem zdarzy mi się przetrzymać ten czas nawet do 30 minut. Mam cichą nadzieję, że wówczas więcej dobroczynnych składników ma szansę wniknąć w głąb włosa. :)

Włosy jak wypadały tak wypadają, niestety na to balsam nie pomógł, ale kupiłam go po to, aby nawilżał i wygładzał. I tutaj sprawuje się świetnie. Już podczas spłukiwania czuć zmianę w strukturze włosów. Po wyschnięciu rzeczywiście są mięciutkie, gładkie i nawilżone. Nie chciało mi się wierzyć w efekt wow, zanim nie przekonałam się na własnej skórze, że Seboradin regenerujący działa cuda. :D

Pachnie delikatnie, ziołowo, według mnie przyjemnie. Na moich włosach zapach utrzymuje się nawet do kilku godzin po użyciu, ale bardzo go lubię. Jedyne do czego mogę się przyczepić to okropna butelka, z której trudno wycisnąć balsam nawet wtedy, kiedy jest go pełno. ^^"

Co jakiś czas lubię wracać do tego produktu, bo jest naprawdę bardzo dobry i co najważniejsze - działa. Spełnia swoje dwa najważniesze (według mnie) obietnice - nawilża i wygładza włosy.

3 komentarze:

  1. O, kolejna zachwycona tym kosmetykiem osoba!
    Mam nadzieję, że u mnie też sprawdzi się tak dobrze jak u Ciebie, bo stoi póki co w szafie, ale w tym tygodniu planuję go otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Definitywnie go kupię. Chyba nie spotkałam sie jeszcze z negatywną recenzją... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się czyta twojego bloga ; ) masz piękne włosy ..chętnie dodaje do obserwacji pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...