środa, 4 września 2013

Barwa, Szampon jajeczny

"Szampon jajeczny z naturalnym wyciągiem z jajka przeznaczony jest do pielęgnacji włosów suchych, farbowanych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi i wymagających silnej regeneracji. Siła odżywczych protein oraz kompleks witamin nawilżają włosy i ułatwiają ich odbudowę. Proteiny pozyskiwane z jajka przywracają im blask, chronią przed mikrouszkodzeniami spowodowanymi przez czynniki zewnętrzne takie jak czesanie, mycie i niekorzystne warunki atmosferyczne. Szampon nie zawiera silikonów obciążających włosy, dzięki czemu na dłużej zachowują swoją świeżość i puszystość. Regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się mocne, lekkie i podatne na układanie."




W dwóch słowach - bardzo dobry. :) Według mnie spełnia swoje najważniejsze zadanie, a więc jako szampon z SLSem dobrze oczysza skórę głowy z sebum. Zmywa wszystkie oleje, nie ma mowy o niedomytych włosach. Nie wiem jak stosowany solo, ale przy dobrej odżywce nie trzeba martwić się o suche włosy, czy zniszczenia od "groźnego" SLSu. ;)

Nie wyobrażam sobie samego szamponu jako pielęgnacji, także nie mam co do niego wielkich wymagań; nie zwracam uwagi na to, co ma robić, ale czy ma prosty i krótki skład.  

Barwa jajeczna pachnie... tak samo jak piwna. xD Poza kolorem te dwa szampony są identyczne, ale rzeczywiście w składzie mają coś z piwa i z jajka. Moje włosy nie reagują w żaden sposób na tę różnicę, ale chłopak (który namiętnie podbiera mi kosmetyki) zauważył, że Barwa jajeczna nadawała więcej blasku.

Szamponom z Barwy zamierzam być wierna. :D Są tanie (około 4zł za 300ml), dobre do codziennego stosowania, nie podrażniają, dobrze oczyszczają - czego chcieć więcej? Do tego jest ich całkiem sporo i można wybierać do woli. W kolejce u mnie czeka już Barwa pokrzywowa, ale póki co chcę skończyć jajeczną, żeby nie otwierać kilku kosmetyków na raz. :)

8 komentarzy:

  1. ja używam też Barwy ale tych z okrągłą zakrętką,uważam że te szampony są idealne do oczyszczania,jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie póki co są to najlepsze szampony ever. :D

      Usuń
  2. Ja zawsze wypytuję chłopaka, jakiej odżywki użył i takie tam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój był początkowo bardzo niechętny w stosunku do odżywek, itd., a teraz mi wszystko podbiera. :D

      Usuń
    2. Dementuję, nie okazywałem niechęci odżywkom, po prostu nie używałem niczego takiego :P

      Usuń
  3. Miałam wersję piwną, ale jej nie lubiłam. Nie wiem, czy się skuszę na jajeczną, bo lubię też ziołówki z farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam szampony barwa do oczyszczania wlosow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale najbardziej podobają mi się jajeczny i piwny. Seria ziołowych jakoś mi nie podeszła. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...