czwartek, 19 września 2013

Jantar na półmetku

Musiałam dokupić drugie opakowanie, ponieważ bardzo szybko zużyłam 2/3 butelki. Zaprzestałam dokładnego wymierzania jednej łyżeczki wcierki już po trzecim dniu stosowania. Po prostu zaczęłam wytrząsać produkt na opuszki placów i wcierać w skórę głowy tyle, ile potrzeba. :)


Zmniejszenie przetłuszczania minęło już po pierwszym tygodniu, obecnie nie mogę osiągnąć nawet tych paru dodatkowych godzin świeżości, ale to nie szkodzi. Cieszy mnie to, że włosy nadal są odbite u nasady. :D Co do wypadania... niestety nic się nie zmieniło, włosów nadal leci zdecydowanie za dużo. Jedyne co w związku z tym problemem zauważyłam: włosy nie odchodzą od skóry głowy, podczas czesania czuję ból w cebulkach. Dzięki temu mogę uczesać się inaczej albo delikatniej i zapobiegnę wyrwaniu chociażby jednego włoska więcej. Mam cichą nadzieję, że cebulki zaczynają się mocniej osadzać w skórze głowy. Czy coś takiego jest możliwe? ^^"

Zamierzam przeprowadzić dwie kuracje, wliczając w nie tydzień przerwy, kiedy wrócę do olejowania Khadi. Będę ten olejek nakładała bardzo oszczędnie, żeby nie zapchać skalpu.

Mam nadzieję, że chociaż Wy jesteście zadowolone ze swoich włosów. :) Jak tam u Was z wypadaniem w tym miesiącu?

9 komentarzy:

  1. Ja na szczęście chyba już pokonałam swoje wypadanie włosów :) Niestety w moim przypadku nie obyło się bez mocniejszych preparatów... Z Jantaru byłam bardzo zadowolona i na głowie pojawiła się wtedy masa baby hairów :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocniejsze preparaty, aż się boję jakie. ^^" Ale bardzo się cieszę, że coś pomogło. :)

      Usuń
  2. U mnie wypadanie nagle się zminimalizowało, wypada mi kilka razy mniej włosów niż wcześniej, tak z dnia na dzień. Od lat wypadały w wielkich ilościach i nagle takie coś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i mojemu organizmowi coś się odmieni i wróci do normy. :D

      Usuń
  3. U mnie ostatnio włosy jakoś szczególnie mocno nie wypadają. Obawiam się, że wraz z przyjściem zimy wszystko się zmieni, ale miejmy nadzieję, że nie ;)

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wypadają coraz bardziej.. Nie wiem tylko dlaczego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jest to przesilenie jesienne. A może po prostu warto włączyć do diety jakieś wartościowe produkty albo duuużo warzyw. :D

      Usuń
  5. Co do cebulek- nie mam pojęcia :D
    Ale nowy jantar-brrr, zło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania do starego niestety. Ale czas mija i mija... a ja nie zauważam nawet maleńkiej różnicy w wypadaniu. :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...