poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Award

Dostałam parę nominacji i postanowiłam zamieścić je w jednym poście. Jeśli otrzymam kolejne będę je po prostu tutaj dodawać, aby zachowiać jakiś porządek. Nie mam czasu na szukanie kolejnych osób do zabawy, ale z chęcią odpowiem na zadane mi pytania. :)



1. Ulubiony owoc? 
Grejpfrut. W każdej postaci.
2. Czego najbardziej się boisz? 
Egzaminów ustnych, rozmów o pracę... Takie sytuacje są dla mnie bardzo stresujące i po prostu mnie przerażają.
3. Twój sposób na ciekawe spędzenie wolnego czasu to...? 
Uwielbiam spacery do lasu albo brzegiem morza. :D Może nie jest to ciekawe, ale świetnie koi nerwy i pozwala się uspokoić.
4. Najbardziej szalona rzecz w Twoim życiu to...? 
Rozmowa z wokalistą Zielonych Żabek. :D
5. Masz swojego pupila? 
Mam trzy jamniki. :)
6. Lubisz czytać? Jeśli tak, to jaka jest Twoja ulubiona książka? 
Po dwóch latach studiowania filologii polskiej mam ochotę powiedzieć, że NIENAWIDZĘ czytać. :D Prawda jest taka, że uwielbiam to robić, ale nie mam czasu na czytanie "dla siebie". Jestem oczarowana sagą Pieśni lodu i ognia (tak, chodzi o Grę o tron ;>) i książkami Margit Sandemo.
7. Boisz się dentystów? 
Nie rusza mnie to. ^^
8. Jak często malujesz paznokcie?
Potrafię przez jeden miesiąc namiętnie je malować, żeby przez następne pół roku w ogóle tego nie robić.
9. Ulubiony posiłek?
Ostatnio zdecydowanie kurczak teriyaki. Szkoda, że nie potrafię zrobić takiego pysznego, jak w restauracji Darea we Wrocławiu. :<
10. Ulubiona pora roku?
Wiosna.
11. Co sprawia, że na Twojej twarzy gości uśmiech?
Kiedy mój TŻ się przejęzyczy i się z tego powodu wkurza. :)


Pytania od Caroline:

1. Dlaczego taka tematyka bloga?
Zaczęłam interesować się swoimi włosami i... tak jakoś wyszło. :D
2. Czego nie tolerujesz?
Chamstwa, kopania pod kimś dołków, itd.
3. Najpiękniejszy kolor oczu według Ciebie?
Zielony! <3
4. Kosmetyk, która Twoje włosy kochają?
Balsam Seboradin regenerujący.
5. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Kucyki, ponisy... zwał jak zwał, ale to uwielbienie zostało mi do dzisiaj. :D
6. Co doceniasz w ludziach?
Uczciwość.
7. Jak się najlepiej relaksujesz?
Spacerując po lesie.
8. Twoje marzenie?
Długie i gęste włosy.
9. Ulubiony smak lodów?
Nie przepadam za lodami. :<
10. Twój naturalny kolor włosów?
Ciemny brąz.
11. Jedna rzecz, której mam Ci życzyć?
"Nie ścinaj grzywki!" ;D

4 komentarze:

  1. ja też sie boję,jeśli mam napisać,żaden problem,ale mówić to katastrofa,wszystko zapomnę,nie mogę się skupic:///uwielbiam twoje włosy;)
    p.s.życzę Ci nie ścinania grzywki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za lodami i lubię morze :)
    I nie wiedziałam, że jesteś na polonistyce! Ja się w tym roku dostałam, ale w końcu wybrałam inny kierunek, bo bałam się o pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca, praca... Zależy, czy ktoś chce czerpać przyjemność z tego, co robi. :) Nieśmiało planuję magisterkę na kierunku edytorskim. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...